سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم هنگام خرید خرد کن با کیفیت

خردکن برقی در دکوراسیون آشپزخانه جزء پر کاربردی ترین و پر مصرف ترین وسیله ها به شمار می آیند. زیرا برای تهیه بیشتر غذاها و سالادها به خردکن نیاز دارید خردکن در کمترین زمان به شما کمک می کند تا هرچیزی که بخواهید در آن خرد کنید و بدلیل اینکه در زمان کم همه چیز را خرد می کند محبوبیت زیادی بین عموم مردم دارد. در ادامه به نکات مهم هنگام خرید خردکن با کیفیت می پردازیم.

سرعت بالا : نحوه استفاده از خردکن ها و معرفی بهترین برند، بی شک یکی از ویژگی های مهم یک خردکن خوب، سرعت بالا می باشد. سرعت بالا علاوه بر این که سبب می شود کارهای شما سریع تر انجام پذیرد ، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. البته در بسیاری از دستگاه های خردکن امروزی ، ما شاهد ارائه مکانیزمی هستیم که به کاربر اجازه می دهد خود سرعت دستگاه را تنظیم نماید.

تیغه تیز : کند بودن تیغه دستگاه سبب خواهد شد که سرعت دستگاه در خرد کردن مواد پایین آمده و مواد به صورت نامنظم خرد شوند. از این رو در هنگام خرید خردکن باید دقت داشته باشید که تیغه های ارائه شده اصل ، استیل ضد زنگ و تیز باشند. همچنین دقت داشته باشید که همواره بهره گیری از چندین تیغه بسیار بهتر از استفاده از یک تیغه است. چرا که این امر هم سبب می شود که خردکن مذکور مواد را به اشکال مختلف درآورد و هم باعث می شود که طول عمر دستگاه افزایش یافته و طی زمان کارکرد بهتری را از آن ، نسبت به نمونه های دارای یک تیغه ، آن شاهد باشیم.

اندازه : خردکن ها در اندازه های متنوعی طراحی و تولید می شوند تا بتوانند نیاز تمامی خانوار ها را رفع نمایند. در حقیقت این قسمت کامل به خود شما و تعداد افراد خانواده شما ربط دارد و شما می باید بسته به تعداد نفرات خانواده و ظرفیتی که نیاز دارید ، اقدام به خرید یک خردکن مناسب نمایید.

شستشوی آسان : بی شک یکی از مهم ترین نکات در خرید هر وسیله ای ، سهولت در شست و شو و نظافت آن می باشد. مخصوصا در لوازم برقی همچون چرخ گوشت ، آسیاب و خردک ، غذا ساز ، دستگاه آبمیوه گیری و … که مستقیما بر روی مواد غذایی کار می کنند. لذا آن قسمت از قطعات درگیر با مواد باید به شیوه ای ساخته شده باشند که علاوه بر کارایی خوبشان ، بتوان آن ها را به راحتی جدا کرده و شستشو نمود.

صدای کم : صدای بلند را می توان آزار دهنده ترین ویژگی لوازم الکتریکی خانه و آشپزخانه عنوان کرد. لذا خردکن خوب با یک موتور عالی ، خرد کنی است که دارای صدای کمتری نسبت به نمونه های دیگر بوده و از انرژی کمتری نیز استفاده نماید. ( لوازم پر سر و صدا معمولا انرژی بیشتری نیز مصرف می کنند. )

کاسه شفاف : در زمان خرید خردکن بهتر است که دستگاه دارای کاسه شفاف و شیشه ای باشد تا بتوان محتویات درون آن را به خوبی مشاهده کرد. این امر سبب می شود که شما به راحتی قادر باشید که بفهمید موادی که در حال خرد کردن آن هستید در چه زمانی آماده شده اند. لازم به ذکر است که مخزن تمامی خردکن ها یکی از سه نوع استیل ، طلق و شیشه می باشد که در بعضی مدل ها قابل جدا کردن می باشد ولی و در بعضی دیگر این چنین نیست. که در این بین نیز کاسه های جدا شونده را پیشنهاد می کنیم. چرا که جدا شدن کاسه علاوه بر این که شست و شوی آن را آسان تر می نماید ، سبب می شود که خالی نمودن محتوای خرد شده در ظرف دیگر نیز برای شما آسانتر باشد.

قفل ایمنی :  جدیدترین قابلیت های مثبت لوازم آشپزخانه ، بهره مندی از سیستم قفل ایمنی می باشد. وجود این سیستم سبب می شود که دستگاه تا زمانی که تمامی قسمت ها به درستی در جای خود قرار نگرفته و قفل نشده اند ، روشن نشود. این قابلیت مخصوصا برای افرادی که کودکان خردسال در خانه دارند بسیار کاربردی می باشد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات پخت و پز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات پخت و پز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.