سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی دکمه های موجود روی صفحه نمایش یخچال الکترواستیل

در پارسی بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید. یخچال فریزر الکترواستیل در چهار نوع : یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر تک 5 فوت تولید و روانه بازار می شوند.

برای انجام تغییرات و تنظیمات یخچال الکترواستیل شما باید از دکمه ها و کلیدهای موجود روی یخچال الکترواستیل خود کمک بگیرید. روی یخچال های جدید الکترواستیل صفحه نمایشی تعبیه شده است که دارای دکمه های فشاری یا لمسی هستند که برای تنظیم دما باید از این دکمه ها استفاده نمایید. به این منظور در ادامه برای شما به معرفی دکمه و کلیدهای موجود روی یخچال الکترواستیل می پردازیم:

در یخچال فریزر الکترواستیل دکمه Fridge temp برای تنظیم دمای یخچال، دکمه freezer temp برای تغییر دمای فریزر، دکمه lock برای جلوگیری از کارکرد دکمه ها، دکمه unlock برای باز کردن قفل، دکمه cancel برای لغو کردن دستورات داده شده به یخچال و دکمه water برای کار کرد آبسرد کن می باشد. تنظیمات دمایی در یخچال های الکترواستیل به منظور فاسد نشدن و یخ نزدن مواد غذایی در فصول مختلف انجام می شود. بهتر است در فصل تابستان درجه یخچال الکترواستیل شما 4 و این دما برای فریزر شما 19_ باشد و این دما در زمستان برای یخچال باید 2 و برای فریزر 16_ باشد. شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله یخچال الکترواستیل را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع یخچال فریزر ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.