سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کولر گازی اینورتر گرین

در پارسی بلاگ می توانید مطالب بیشتری در رابطه با لوازم برقی و محصولات خانگی بخوانید .کولرهای گازی گرین در مدل های مختلف اینورتر و معمولی تولید و روانه بازار می شوند. این محصول دارای رده مصرف انرژی A می باشد. در ساخت آن‌ها از کمپرسورهای نسل جدید و گاز R410A  استفاده شده است که میزان آسیب زنندگی پایینی به محیط زیست دارد. در این مقاله، سعی کرده ایم به امکاناتی بپردازیم تا افرادی که از این محصولات استفاده می نمایند، بتوانند استفاده حداکثری را از امکانات توضیح داده شده ببرند.

کولر گازی اینورتر گرین دارای دو حالت سرمایش و گرمایش است، که شما با توجه به نیازتان و درفصول خاص می توانید از آن استفاده کنید. قابلیت حالت سرمایش سریع (TURBO)، که با فعال کردن آن دستگاه شما با حداکپر سرعت شروع به کار می کند و کل فضای موجود را در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه  به دمای مد نظر شما می رساند. این دستگاه، با وجود فیلتر چندگانه تصفیه هوا، باکتری ها و ذرات معلق در فضا و بوی بد محیط را به طور کامل از بین می برد. با وجود تکنولوژی اینورتر و نیز بهره گیری از کمپرسور نسل جدید در کولر گازی گرین،این محصول صدای بسیار کمی را تولید می کند. قابلیت HEALTH باعث می شود تا با فشردن این دکمه بر روی کولر گازی گرین، دستگاه روشن شود و مطابق با دمای محیط در MODE اتوماتیک شروع به کار کند. وجود این قابلیت عاملی است که باعث می‌گردد تا دستگاه پس از روشن شدن، به صورت کاملاً خودکار، دمای محیط را با دمایی مناسب با بدن تنظیم کند. این دستگاه دارای تنظیمات حالت MODE هستند که شامل حالت های AUTO(خودکار) ، FAN(بادزن) ، COOl(سرد) ، HEAT(گرم) ، DRY(خشک) هستند. همچنین با تنظیم قابلیت SPEED در این محصول ، سرعت فن میزان حجم جریان هوای خروجی را می توان به چهار حالت خودکار، حالت کم، حالت متوسط و حالت زیاد قرار دهید.

 فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله کولر گازی گرین را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده ی فیلم و اطلاعات بیشتر در رابطه با کولر گازی گرین، می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده نمایید لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.