سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید سرخ کن

سرخ کن یک دستگاه کاربردی و چند کاره است که به واسطه قیمت مناسب و استفاده راحت، تبدیل به یک محصول پرفروش شده است.

  • سرخ کن بدون روغن یا کم مصرف
  • سرخ کن معمولی یا الکتریکی
  • مینی سرخ کن یا سرخ کن کوچک

هر کدام از این نوع سرخ کن‌ ها، فرآیند پخت را به‌ سرعت و با کیفیت بسیار مطلوبی انجام می‌ دهند.

فاکتورهای مهم در خرید سرخ کن

اولین گام در خرید سرخ کن، انتخاب نوع دستگاه است. همان ‌طور که اشاره شد، 3 نوع دستگاه سرخ کن وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به ‌فردی دارند. در گام بعدی باید به چند فاکتور مهم توجه کرد. مهم‌ترین معیارهایی که باید قبل از خرید سرخ کن مدنظر قرار گیرند، عباتند از:

  • گنجایش
  • قدرت و توان مصرفی
  • نحوه تنظیم و کنترل دستگاه
  • آپشن‌های جانبی

انتخاب گنجایش سرخ کن: دستگاه های سرخ کن در سایزهای متنوعی عرضه می‌ شوند که باید متناسب به میزان استفاده و تعداد اعضای خانواده، دست به انتخاب بزنید. سرخ کن‌‌ های 4 لیتری برای خانواده‌هایی که کمتر از پنج نفر جمعیت دارند، مناسب خواهند بود و برای تهیه غذای بیشتر از پنج نفر، باید سراغ مدل‌های 6 لیتری بروید. همه برندهای سرخ کن معمولا سایزهای مختلف سرخ کن را تحت پوشش قرار می‌دهند.

خرید سرخ کن با توان مصرفی و قدرت مناسبتوان مصرفی، رابطه مستقیمی با کیفیت و سرعت عملکرد سرخ کن دارد. قدرت سرخ کن‌ها معمولا بیشتر از 1000 وات است و هرچه این عدد بیشتر باشد، کیفیت دستگاه نیز در سطح مطلوب‌تری قرار خواهد داشت. سرخ کن‌ هایی که بیشتر از 1800 وات قدرت دارند، گزینه ‌های مناسب ‌تر و کارآمد تری هستند.

خرید سرخ کن با پیشرفته ‌ترین پنل: پنل کنترل دستگاه فاکتور بسیار مهمی است که توجه به آن اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه با پیشرفت نوآوری و ورود آن به چرخه تولید لوازم خانگی، محصولات خانگی به‌صورت لمسی و حتی از راه دور (از طریق گوشی) نیز قابل کنترل و تنظیم هستند. پنل کنترل سرخ کن یا به‌ صورت دستی طراحی می ‌شود، یا از نمایشگرهای لمسی بهره می ‌برد که علاوه‌ بر تنظیم راحت، وضعیت غذای در حال تهیه را نیز نمایش می‌ دهد. سرخ کن‌ ها پنل کنترل پیچیده ‌ای ندارند و مهم‌ ترین کلیدهای قابل تنظیم آن ها عبارتند از تنظیم زمان و کنترل دما و حرارت.

مهم‌ ترین قابلیت ‌های جانبی یک دستگاه سرخ کن قابلیت گریل کردن و امکان پخت همزمان دو نوع غذای مختلف است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع سرخ کن ها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع سرخ کن ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.