سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای خرید یک قهوه ساز و اسپرسوساز خوب به چه مواردی باید توجه داش

در رویا بلاگ می توانید محصولات بیشتری در خصوص لوازم خانگی بخوانید. اولین و مهم ترین نکته حائز اهمیت قبل از خرید هر نوع قهوه ساز، توجه به میزان بار و یا فشار آب آن است که هر مقدار این فشار بیشتر باشد قهوه شما خوش طعم تر و از تلخی آن کاسته می شود که این فشار معمولا عددی بین 9 الی 19 بار در حد متوسط می باشد.

قهوه ساز

اما در رابطه با قهوه سازها می توان گفت هر گونه دستگاهی که برای دم کردن قهوه مورد استفاده قرار می گیرد، قهوه ساز نام دارد. در واقع می توان اسپرسوساز ها را نوعی قهوه ساز معرفی کرد.

از تفاوت های اصلی این دو دستگاه می توان به قیمت قهوه ساز و اسپرسوساز اشاره نمود که اسپرسوسازها به مراتب قیمت بالاتری نسبت یه دستگاه های قهوه ساز دارند و تفاوت های بسیاری در این دو دستگاه وجود دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

تفاوت قهوه ساز و اسپرسوساز در مدت زمان دم آوری قهوه

هر چه مقدار دانه های قهوه ریزتر باشند مدت زمان دم کشیدن قهوه نیز کم و کمتر می شود بنابراین از آن جهت که اسپرسوسازها از دانه های ریزتری نسبت به قهوه سازها بهره می برند، مدت زمان دم آوری آن ها بسیار کمتر از قهوه ساز می باشد. با بهره گیری از قهوه ساز، قهوه به مدت 10 الی 15 دقیقه زمان برای آماده شدن نیاز دارند اما در خصوص اسپرسوسازها زمان کمتری صرف می شود.

تفاوت اسپرسوساز و قهوه ساز در نحوه عملکرد

برای تهیه یک اسپرسوی خوش طعم، نیازمند فشار بالای آب جوش در دستگاه می باشیم تا از میان پودر های قهوه عبور کند. تنها تفاوت نحوه عملکرد این دو دستگاه در فشار تولیدی می باشد که به طبع اسپرسوساز ها فشار بیشتری دارا می باشند.

تفاوت قهوه ساز و اسپرسوسازها در اندازه دانه های قهوه

برای تهیه اسپرسوهای خوش طعم نیاز داریم که دانه های قهوه اسپرسو، آسیاب شده و کاملا یکدست باشن اما در رابطه با اندازه دانه های قهوه در قهوه ساز ها، محدودیتی نداریم و می توانیم از دانه های درشت نیز استفاده کنیم.

تفاوت قهوه ساز و قیمت اسپرسوساز از نظر کاربرد و کاربری

از نظر استفاده کاربران، کار با اسپرسوساز ها به نحوی سخت می باشد و نیازمند تجربه و مهارت می باشد که در برخی دستگاه ها که به صورت خودکار و سوپر خودکار هستند کار آسان تر است اما استفاده از دستگاه های نیمه خودکار کمی سخت می باشد. در عوض استفاده از دستگاه های قهوه ساز اصلا کار سختی نیست و نیاز به فوت و فن خاصی ندارد.

مجموعه انتخاب سنتر به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی از جمله انواع محصولات نوشیدنی ساز سعی کرده تا با ارائه خدمات متمایز در زمینه لوازم خانگی، مقصد اصلی خریداران باشد. برندهای مختلف، محصولات متنوع و معرفی تمامی ویژگی های مثبت و منفی لوازم خانگی، تنها برای احترام به حسن سلیقه و انتخاب شماست. شعار فروشگاه انتخاب سنتر ارائه بهترین قیمت، سریع ترین زمان ارسال کالا و کامل ترین مشاوره خرید بوده است. همچنین امکان پرداخت هزینه کالا ها درب منزل برای خریداران ساکن شهر تهران و البرز وجود دارد.